torstai 8. toukokuuta 2014

Super simple

 takki, farkut, kengät ja paita H&M huivi Cubus

Koskahan mulla olisi viimeksi ollut päällä joku muu takki kuin jompikumpi noista kahdesta? Nuo kaksoset ovat varastaneet niin totaalisesti sydämeni, että olen lähes unohtanut, että mulla muita takkeja onkaan..

Tässä muutaman päivän takaisessa asussa halusin yhdistää naisellista ja rentoa tyyliä ja pitää asun värimaailman raikkaana ja simppelinä. Tuo kyseinen päivä oli toodella viileä ja tuulinen, joten kiepsautin kaulaan paksun huivin ja valitsin kengiksi Hennesin melko uudet "Vansinkorvike"-tennarit.

Kuten olen täälläkin aiemmin maininnut, olen jo pitkän aikaa haaveillut luonnonvalkoisista perusvanseista. Olin jo tilaamassa kyseisiä kenkiä, mutta yhtäkkiä kaikki koot myytiin loppuun hujauksessa ja jäin tyhjin käsin. H&M:ssä törmäsin kuitenkin lähes identtisiin tennareihin (tosin yli 50 euroa halvempiin), joten olihan ne sitten sieltä kotiutettava :) Seuraava haaste onkin sitten olla likaamatta näitä heti, jaiks..

8 kommenttia:

  1. Mäkin oon kuolaillut Vansseja, värikkäitä sellaisia, mutta on vähän liian suuri summa maksaa tennareista niin paljon. Olin innosta soikeena kun huomasin hennesin sivuilla noi samaiset tenskut ja tilaus lähti sekuinneissa! :D Kotiutin nuo neonkeltaisen, tosi pirtsakat! Olisin halunnut samat camo-kuosisena, mutta koot oli loppu:/ Ihana asu taas kerran!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, Vansien hinnat on kyllä aika suolaisia :/ Ja noi "halpikset" on oikeasti lähes identtisiä Vansien kanssa joten ne toimivat kyllä loistavina korvikkeina! 
      Oi, varsinkin ne neonkeltaiset on kyllä aivan ihanan pirtsakat! :) Kiitos hirmu paljon :)

      Poista
  2. Sulle käy kyl tosi hyvin punaset huulet, näytät tosi kauniilta! Ja muutenki tosi kiva asu, toi takki on vaan aivan ihana. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, kiitos paljon!! :) Oon aiemmin käyttänyt erilaisia huulipunia tosi harvoin, mutta nyt oon oikein innostunut niistä ja täytyy sanoa että ne kyllä piristää naamataulua kivasti!

      Takki on jopa vähän liiankin ihana ja mun pitää tätä menoa aloittaa kohta joku takkivieroitus haha..

      Poista
  3. Ihana asu!!! Ja toi takki on kyllä aivan ihana!💕💕😍 paljo toi takki makso??(: ja muistaks mikä malli se oli ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos ♡ Takki oli 49,95 :) Ja se on ihan H&M:stä niin ei taida olla sen kummempaa nimeä tällä mallilla!

      Poista
  4. Tosi kiva blogi! Sait just uuden lukijan! :) Löysin tänne kun googletin MK-laukkuja :)

    VastaaPoista