tiistai 18. helmikuuta 2014

Stupid weather

 takki Lefties housut Dr. Denim paita H&M huivi Mulberry lompakko Michael Kors kello Michael Kors saappaat Supertrash

 Plaah, joudun valitettavasti laittamaan nämä kuvat tällaisina tyhminä päättöminä versioina, mutta minkäs teet kun naamavärkki vaan ei yksinkertaisesti suostunut yhteistyöhön.. No, asu näkyy ja se on pääasia! (pääasia hehe..) 

Tämmöisissä tamineissa vetelin siis tänään Lahdessa. Ilma oli märkä, kylmä ja inhottava, joten päälle piti saada jotain mukavaa ja jalkaan vetäisin tottakai saappaat. Mun pääsyy Lahteen menemiseen ei ollut shoppailu, mutta kerkesin mä parissa kaupassakin käväistä. En yllätys yllätys löytänyt taaskaan oikein mitään kivaa :/ Tai no kyllähän sieltä kaksi juttua löytyi, mutta en tiedä tulenko niitä täällä esittelemään ollenkaan, sillä molemmat on ihan perusvaatteita. 

Äh, mulla ei nyt jotenkin juttu luista ollenkaan, joten taidan lopettaa suosiolla tähän :D Palaillaan seuraavaksi kännykkäkuvien merkeissä! :)

2 kommenttia:

  1. To huivi sopii kyl asun ku asun kans! Ja muutenkin toi asu ihana ja niin hyvännäköinen<3 toivottavasti sinulla ei mene hermot kun kommentoin aina näihin postauksiin tällain, mutta voin sanoa että nämä tulee täydestä sydämmestä!:) ja niinkuin olen aiemminkin sanonut asusi näyttää niin omilta koska voisin itsekkin pukeutua juuri tuollaisiin vaatteisiin(ja oikeastaan pukeudunkin):D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Oon samaa mieltä, huivi tuntuu kyllä sopivan lähes minkä vaan kanssa! :) Ja ei tietenkään mene hermo, mun mielestä on vaan kiva kun jaksat aina kommentoida :) Teidän lukijoiden kommentteja on aina ihana saada!

      Poista