tiistai 11. helmikuuta 2014

-17°C

Mietin aika pitkään julkaisenko näitä asukuvia ollenkaan, sillä tämä asu on ainakin mun mielestä niin hirmu tylsä ja mitäänsanomaton, että siinä ei ole oikein mitään esiteltävää. Mä kuitenkin lupasin aiemmin että nämä laitan joten menköön sitten :) Mutta niin, ihan tavallinen kouluasu parin viikon takaa, kun oli vielä niitä hurjia pakkaslukemia joka päivä. Nyt ollaankin sitten toisessa ääripäässä, ja tälläkin hetkellä tuolla ulkona taitaa valitettavasti olla plussan puolella..

Tällä viikolla on tapahtunut (ja tulee tapahtumaan) paljon kaikennäköistä. Mulla oli eilen englannin ja tänään ruotsin yo-kuuntelut, jotka molemmat meni ihan odotetulla tavalla. Enkusta oon toosi iloinen ja tyytyväinen, sillä mulla tuli koko monivalinnoissa vain yksi virhe! Kokonaispisteiksi laskeskelin kertoimet huomioon ottaen n. 82-83/90, eli voin olla kyllä todella tyytyväinen tulokseen :)
Viikon kohokohta koittaa kuitenkin torstaina, jolloin meillä on penkkarit, joista sitten suunnataan suoraan abiristeilylle M/S Europalla. Oon jo ihan superinnoissani torstaista ja uskon kyllä, että tulen muistamaan tuon päivän ikuisesti. Mulla tosin meinasi iskeä pikku paniikki, kun muistin tuossa viikonloppuna, 4 päivää ennen risteilylle lähtöä, että mun passihan on mennyt vanhaksi. Oon siis tiennyt tosta vanhentumisesta jo vaikka kuinka pitkään, mutta eipä mun pieneen päähän tietenkään mahtunut, että sitä tarvitsee tietenkin sinne risteilylle. No, eihän siitä muu auttanut kuin kiirehtiä heti maanantaina pikapassia hakemaan :D Sen pitäisi tulla mulle huomenna tai viimeistään silloin torstaina, joten nyt mieli on jo aika levollinen. Ja joo, tiedän, ettei siellä yleensä tarkistella niitä passeja, mutta hei, kuka haluaisi riskeerata abiristeilylle pääsemisen? En mä ainakaan, sen verran täpinöissäni mä sitä odotan.

Joo, semmoiset sekoilut taas vaihteeksi.. Voin vaan todeta, että niiin perus minä. Se, että kaikki pitää aina jättää aivan viimetippaan yhdistettynä mun hälläväliä-asenteeseen = ei hyvä :D Ehkä mä vielä joskus opin (doubt that..)
Mutta niin, palaillaan toivottavasti vielä ennen risteilylle lähtöä, jos tässä nyt vaikka saisi jonkun asun kuvattua :) Viimeaikoina ei oo hirveästi asukuvia otettu, johtuen ihan mun meikittömästä nassusta ja pieruverkkarit-kulahtanut neule-yhdistelmästä, joka on viimeaikoina ollut mun ehdottomasti käytetyin asukokonaisuus. Tätä se teettää kun on koulua vain tunti päivässä, jos sitäkään..  

Niin ja heii, onko kukaan teistä tulossa abiristeilylle Europalle torstaina? :)

2 kommenttia:

  1. I love your sense of style! :)

    Alice.
    www.aliceisinherwonderland.blogspot.com

    VastaaPoista