keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Morienttes

 Heihei ihanaiset!Tuolla ulkona kuvausolosuhteet on ihan hirveät (räntää, loskaa, ynnä muuta kivaa), joten mun oli pakko yrittää napata pari kuvaa päivän asusta täällä sisällä. Eihän nämä kummoisia ole, mutta kelpaavat tähän hätään. Tossa mun oven edessä on itseasiassa yllättävänkin hyvä napsia kuvia, täytyypä pitää mielessä tulevia sisäkuvaus-kertoja ajatellen :) 

Mulla on jotenkin tosi iloinen ja pirtsakka olo nyt, vaikka oikeastaan mun mielialan "pitäisi" olla juuri päinvastainen. Mulla on nimittäin tuhat ja yks asiaa hoidettavana ja kirjoitukset lähenee uhkaavasti päivä päivältä. Äikän tekstitaitoon kuukausi (?!?!?!), ei helkkarin helkkari.. Niin ja mähän siis kirjoitan nyt keväällä vain vaatimattomat neljä ainetta.. Noh, parasta nauttia nyt vaan tästä hyvästä fiiliksestä, kyllä ne stressi ja ahdistus sieltä vielä kerkeää tulemaan, tälläinen stressierkki kun oon.

Yksi tohon mun iloisuuteen vaikuttava asia on eräs kiva paketti, joka mulle pitäisi toivon mukaan huomenna saapua.. ;) Ai että, en malttaisi millään odottaa!
 Nyt mä lähden kuitenkin syömään ja töllöttämään Masterchefiä telkusta, kerkeäähän niihin koulukirjoihin tarttumaan joskus myöhemminkin.. Pusuja ja kivaa keskiviikkoa kaikille, älkää antako ton tyhmän sään masentaa! 
P.s tän viikon lopullahan pitäisi alkaa vihdoin se kauan odotettu "kunnon talvi", ihanaa. :) Mieluiten vielä oikein paljon lunta kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti