torstai 2. tammikuuta 2014

Fireworks

Uudestavuodesta ei valitettavasti löydy mun kamerasta muuta materiaalia kun nämä muutamat mukataiteelliset bokeh-kuvat ilotulituksista, sillä mä jätin ihan suosiolla kameran illalla kotiin ja keskityin vaan hauskanpitoon ja rentoutumiseen :)

Mun uusivuosi alkoi sillä, kun käytiin kuuden aikaan mun vanhempien ja meidän perhetuttujen kanssa katsomassa ihan tuossa meidän lähellä ammuttava kaupungin ilotulitus, josta nämä kuvatkin ovat. Kaupungin ilotulitus ei kestä kovin pitkään, mutta mun mielestä se on kyllä joka vuosi ihan hieno, varsinkin ne lopussa tulevat isoimmat raketit. Musta on niin ihanaa että tuommoinen järjestetään edelleen joka vuosi, sillä se on varmasti monelle pikkuiselle (ja miksei isommallekkin) uudenvuoden kohokohta. Mä oon käynyt tuolla niin pienestä kuin muistan, ja kyllä se vielä nykyäänkin täytyy yrittää aina käydä katsastamassa, jos vain mahdollista.
Kaupungin ilotulituksen jälkeen lähdin Kostille, jossa rentouduttiin hetki ihan vaan kahdestaan skumppaa siemaillen. Polteltiin myös parit jättitähtisadetikut rakettien puutteessa. Rehellisesti sanottuna olisin halunnut (Kosti ainakin olisi..) jotain pieniä kivoja paukkuja, kuten perhosia tai tankkeja. Ne vaan on niin siistejä ja ah-niin-nostalgisia :D Myöhemmin illalla lähdettiin sitten illan varsinaiseen kohteeseen, eräisiin pippaloihin, joissa vierähtikin muutama tunti tosi mukavissa merkeissä :) Sieltä suunnattiin yöllä pienellä porukalla vielä hetkeksi toiseen paikkaan, kunnes lopulta väsy alkoi painaa ja päätettiin suunnata kotiin nukkumaan. Helpommin sanottu kuin tehty.. Koska 4 kilometrin kävely ei oikein houkuttanut, oli taksi ainoa vaihtoehto, mutta sen saaminen osoittautui hieman hankalaksi. Yritettiin soittaa taksia lähes tunnin ajan tuloksetta, kunnes sitten lopulta saatiin joku yksityinen taksi ja päästiin vihdoin kotiin. Toi meidän tunnin odottelu ei nyt sinänsä ole edes paha, aika monet ovat ilmeisesti joutuneet odottelemaan taksin saamista paljon pidempäänkin, mutta siinä tilanteessa, väsyneenä ja nälän kurniessa mahassa, se tunti tuntui kyllä tuskastuttavan pitkältä.. Mutta niin, taksihäslingistä huolimatta todella kiva uusivuosi kaikenkaikkiaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti