maanantai 30. joulukuuta 2013

Sale finds

Nyt olisi esittelyssä muutaman päivän takaisen Helsingin-reissun löytöjä :) Mulla kävi todella hyvä tuuri, sillä löysin tosi kivoja ja pitkään haluamiani juttuja (jotka olisin ostanut luultavasti normaalihintaisinakin), ja mikä parasta, kaikki vielä alennetuin hinnoin!

Sifonkipusero, Cubus 20 e. Niin kummalta kuin se saattaa kuulostaakkin, tämä pusero on itseasiassa puoliksi äitin ja puoliksi mun ostos :D Alunperin äiti löysi ja ihastui tähän, mutta rupesi miettimään, käyttäisikö paitaa lopulta missään. No, minä sitten kannustin että osta osta, mä voin vaikka käyttää puseroa myös, toi nimittäin ihan mun tyylinen. Eli win-win tilanne kaikille :)
Kietaisupusero, Cubus 17 e. Oon aiemminkin katsellut näitä Cubuksen kietaisupuseroita, mutta koska mulla oli entuudestaan jo kaksi kietaisupuseroa (joista toinen valkoinen), en ole kokenut tarvetta sellaista hankkia. Nyt paituli oli kuitenkin alennuksessa ja mun oli pakko kotiuttaa se, vaikka mulla tämän uutukaisen myötä onkin jo kolme pitkähihaista kietaisupuseroa. Ne kaksi edellistä tosin ovat satiinia/sifonkia, ja tämä pehmoista viskoosia, joten ehkä tämän ostaminen oli ihan perusteltua, eikö..?
Ohut collegehuppari, Cubus 17 e. Iiiihana kotipaituli aivan älyttömän pehmoisesta materiaalista. Tykkään kovasti tuon superrennosta mallista sekä myös tosta selkäpuolen kuviosta :) Toi on kotivaate, ja se oli siinä kotivaate"osastollakin" mutta tulen aivan varmasti laittamaan ton joskus ihan kouluunkin, kun on sellainen enjaksapukeutuahaluanjotainmukavaajalöysääpäälle-päivä.
Leveälierinen hattu, Stockmann 11 e. Oon etsiskellyt täydellistä isolieristä hattua jo piitkään, ja sovitellut vaikka kuinka monia eri hattuja. Melkein kaikki ovat kuitenkin olleet liian isoja tuosta pääkuprun (miksi tota kutsutaan??) kohdalta. Nyt löytyi kuitenkin täydellinen ja vielä halvalla, jee! Täytyykin testailla minkälaisten asujen kanssa hattu sopii, vaikka mulla pari kyllä onkin jo mielessä :)
Mariskooli, Iittala 20 e. Jokin aika sitten sain ajatuksen mariskoolin hankkimisesta. Tiesin tismalleen, mihin sen laittaisin; sänkyni yläpuolella olevaan hyllyyn. Hinta vain hirvitti, noiden isojen hinta kun pyörii siinä 45 euron paikkeilla, ja se on mun mielestä hieman turhan suolainen hinta lasimaljasta. Itiksessä törmäsin kuitenkin kuin ihmeen kaupalla Iittalan liikkeeseen, jonka ikkunassa näin Mariskooleja - alennuksessa! Alennuksessa olivat vain tietyt värit, ja onnekseni huomasin että juuri haluamani kirkas oli yksi näistä muutamasta alennuksessa olevasta väristä :) Alennettu hinta Mariskooleissa oli vain 20 euroa, eli säästöä tuli huimat 25 euroa, ei siis paha alennus todellakaan!! Ai että olin muuten tyytyväinen, sillä olin ihan paria päivää aikaisemmin ajatellut, että katsellaan joskus tulevaisuudessa, mä en raaski viittäkymppiä tuhlata yhteen mariskooliin. No, onneksi ei sitten tarvinutkaan :)
Siinä vielä pari kuvaa uudesta Mariskoolista paikallansa. Mun mielestä se sopii tuohon hyllylle kuin nenä päähän, ja nuo pallot vielä kruunaavat kokonaisuuden :)

4 kommenttia:

  1. Hei tuli vaan mieleen ku etit niitä valkosii farkkuja et dr denimil on vissii niiden oma tollai nettisivu kun drdenimjeans.com/eu ja siel näyttäis olevan kaikkii kokoi noist valkosist plentyist ja kissyistä ja toimitus myös Suomeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tiiätkö mitä, löysin ite eilen ton saman sivun! :D Siellä näytti tosiaan olevan kaikkia kokoja ja hinnatki oli samat ku muualla, joten aattelin laittaa tilausta menemään :) Tuolla ei muuten tullut edes postikuluja kun tilaus oli 50 e tai yli!

      Poista
  2. Löysin sun blogin nyt ja ihastuin täysin! Oli pakko liittyä lukijaksi :) Ihania kuvia ja oot tosi mukavan oloinen ihminen! :)

    Toivoisin et kävisit kurkkailemassa myös mun blogiin :) www.thelittlethings-eve.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori että vähän kesti tämän kommentin julkaisussa :/ Mutta kiitos hirmu paljon, kiva jos tykkäät! :) Ja pitääkin käydä kurkkaamassa! :)

      Poista