tiistai 17. joulukuuta 2013

Pieniä kuvia ja pitkiä selityksiä

1 Ihanat uudet palluravalot in action. Noiden pallojen luomat varjot on musta jotenkin niin siistin näköisiä!
2 Itsenäisyyspäivänä tuli oikein kunnolla lunta ja olihan mun sitten (ensimmäistä kertaa moneen vuoteen) väsättävä pikkuinen söpö lumiukko :) Pitäis ehdottomasti näin talvella puuhailla useammin kaikkea tommoista "lapsellista", kuten lumiukkojen tekemistä, lumisotaa ja pulkkamäessä käymistä, sillä mun mielestä noi nimittäin on just niitä hauskimpia asioita talvessa! Toivottavasti mä teen vielä yhdeksänkymppisenäkin lumiukkoja ja iloitsen vastasataneesta lumesta kuin pikkulapsi, en ikimaailmassa haluaisi menettää sellaista tiettyä lapsenmielisyyttä ja leikkisyyttä itsessäni :) (Yeah right, niinkuin mä tällä menolla sitä olisin mihinkään menettämässä..)
3 Itsenäisyyspäivän glamoröösit herkut.. Nauravat nakit 4-ever <3
4 Valkoisempi kun toi seinä tuolla takana.
2 Heinolan torin ylivoimaisesti hienoin puu! Kyllä noi jouluvalot vaan tekee jopa tosta meidän ankeasta keskustastakin edes pikkuisen jouluisemman ja kauniimman :)
3 Kaunis sininen hetki. Sarjassamme turhia kuvia :D P.s miksi toi hiton trampoliini on niin ylitsepääsemättömän vaikea purkaa aina ennen talvea?! P.p.s miksi hitossa toi trampoliini on edes taas koottu tohon, eihän sitä tänäkään vuonna kukaan käyttänyt...??
4 Yksi päivä mulle iski kauhea joulutortunhimo, vaikken oo ikinä mikään suurensuuri joulutorttufani ollutkaan. No, siitä sitten torttua vaan vääntämään ja erittäin hyvinhän ne onnistuivat! Torttuhimoissani ahmin niitä suoraan uunista tulleina, ja niinhän sitä sanotaan että ahneella on paskanen loppu, ja mulla paloikin tosta luumumömmöstä kitalaki ihan kiitettävästi :D Mutta torttua kun on saatava niin sitä on sitten saatava!
 1 Mulla oli noi piparinkoristeluvermeet olleet jo monta päivää odottelemassa pipareita, ja sormet syyhysi jo päästä koristelemaan!
2 Aivan ihana ilma, tollasia aurinkoisia pikkupakkaskelejä lisää kiitos! :)
3 Lähdettiin keskiviikkona (?) käymään Lahdessa äitin kanssa, sillä äiti halusi ostaa jotain joululahjoja. Tässä 5 minuuttia ennen lähtöä päälle valitut vaatteet. Mä en muuten löytänyt tällä kertaa oikeastaan mitään (no okei rintsikat, mutta en usko että ketään kiinnostaa mun alusvaatehankinnat), vaikka monet kaupat kierreltiinkin.
4 Kun mulla iskee himo johonkin ruokaan, mun on saatava sitä. Jo parin päivän ajan mulla oli ollut hirveä uuniperunacraving, ja luonnollisesti halusin sitten Lahdessa käydä syömässä uuniperunoita. Mentiin Picniciin, missä on sikahyvät uuniperuna-annokset, mutta perillä huomasin, että voihan nenä, ne hinnat olivat nousseet. Siitä annoksesta sai nyt maksaa lähes kympin!! Vääryyttä! No, onneksi yksi mun lempparirafloista (ja uuniperuna-paikoista) Lahdessa, Manhattan, on ihan lähellä, joten eikun sinne siis. Manhattanissa uuniperuna-annoksia ei ole listalla, mutta niitä kyllä saa sieltä, kun kysyy :) Mä otan omani aina tonnikalatäytteellä, ja on muuten hyvää! Kaikki ruoat Manhattanissa tosin on..
1 No siellä Manhattanissa. Iloisena koska syömässä.
2 Trion söpöjä joulukoristuksia
3 Oliks tää nyt se #classy?
 4 Mun pieni Kors-perhe<3 Oli muuten hieman hämmentävää törmätä jokin aika sitten tähän (kuten moniin muihinkin..) mun kuvaan weheartitissa, yli tuhannella tykkäyksellä varustettuna. Hetken taisin kyllä ihmetellä, että miten mun kuvat ovat tänne päätyneet :D Vähän hämmentynyt fiilis oli myös silloin, kun eräs täältä blogista löytyvä laukkukuva ilmestyi seuraamani suositun inspo-tilin lisäämänä instagramista. Ärsyttävää, että juuri esimerkiksi blogeista saatetaan lisäillä kuvia instagramiin ja weheart:itiin miten sattuu, usein ilman minkäänlaisia merkintöjä kuvan alkuperästä. Kyllähän niihin kuviin voisi tietenkin merkitä esim. juuri blogin osoitteen, mutta mun mielestä se valitettavasti rumentaa kuvia kamalasti :/
1 Pöytä täytetty! Nyt kun vaan pääsisi kaikista eroon..
2 Lauantai-illan asua. Mulla iski jossain vaiheessa ihan kamala väsymys, joten en jaksanut jatkaa enää baariin, vaan tulin kiltisti kotiin nukkumaan jo kahden aikaan.
3 Vihdoinkin pääsin leipomaan ja koristelemaan niitä pipareita :) Toivon  muuten todella että kukaan naapuri ei nähnyt (tai kuullut) kun mä lauloin ja tanssahtelin lasten joululaulujen tahtiin noita leipoessani.. Mutta ai että miten söpöjä niistä tuli, noi sydänströsselit on ihan huippuja! Tossa isossa piparissa lukee muuten Jumala joulu, ei suinkaan hyvää joulua, kuten oli tarkoitus... Hahahahah :------D Noh, sattuuhan näitä! :D Gud ja god, ei se oo niin justiinsa eihän..
4 Sunnuntaina käytiin elokuvissa tsekkaamassa Hobitti - Smaugin autioittama maa. Mun mielestä Taru Sormusten Herrasta-leffat on ehkä parhaimpia elokuvia ikinä, ja mä voisin katsoa ne aina vaan uudestaan ja uudestaan. Nämä Hobitit eivät millään vedä vertoja TSH-leffoille, mutta ihan kelpo viihdettä ne ovat silti :) Musta tää kakkososa oli paljon parempi kuin ykkönen, eli jos ootte ykkösen kattoneet niin kannattaa kyllä katsastaa tämäkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti