sunnuntai 1. joulukuuta 2013

My christmas present

Tänä jouluna toivoin ainoastaan yhtä asiaa joululahjaksi vanhemmiltani. Se asia oli Samsung Galaxy S3. Halusin nimenomaan tämän puhelimen, enkä esimerkiksi S4:sta, sillä tykkään tästä ja tämän 250 euroa halvemmasta hinnasta :D vaan jotenkin paljon enemmän :) 
Olen jo piiitkään odotellut että S3 tulisi joulualeihin, ja viime viikon alussa se vihdoin tuli, joten ei kun tilausta menemään. Perjantaina lähetti toimitti kännykän kotiovelle, ja mä pääsin vihdoin testailemaan uutta puhelinta. Näin parin päivän käyttökokemuksella täytyy sanoa, että tykkään kyllä paljon! Erityisesti kamera, ja näyttö sekä sen tarkkuus miellyttävät kovasti. Mun mielestä myös tuo puhelin itsessään on todella kaunis :)
 Android on mulle täysin tuttu jo entuudestaan tuosta mun edellisestä puhelimesta, Galaxy S Plussasta, joten sen "opettelu" sujui vaivattomasti. Tuossa mun edellisessä puhelimessahan ei siis ole mitään vikaa, joten kierrätin sen äitille, sekä maksoin myös itse muutaman kympin uudesta puhelimesta, eli maksoin vanhalla puhelimella plus muutamalla kympillä yhteensä n. 1/3 uudesta puhelimestani, vaikka se joululahja olikin. 
Niin ja hintahan oli 299 Gigantin verkkokaupassa, mistä puhelimen tilasin. Hinta on kyllä mun mielestä todella edullinen, kun miettii mitä sillä rahalla saa. Miettikää, toi mun vanha puhelin maksoi taannoin ostohetkellä neljä euroa enemmän, kun nyt toi uusi! Niin se elektroniikka vaan halpenee, vaikka ominaisuudet senkun lisääntyvät.

Tosiaan, uusi puhelin oli ainoa joululahjatoiveeni. Siitäkin maksoin sen kolmasosan itse, sillä jotenkin en vaan enää "kehtaa" pyytää porukoilta mitään kalliita lahjoja (ei sillä, että meillä mihinkään luksuslahjoihin olisi varaakaan..) Toinen syy on se, etten yksinkertaisesti tarvitse mitään. Ainoa asia, minkä pitkän pohdiskelun jälkeen keksin, on uusi objektiivi. Sekään ei ole varsinaisesti asia jota tarvitsen, vaan lähinnä asia, jonka haluan. Ehkä ostan sen itse lahjaksi itselleni, kuten niin monilla on nykyään tapana tehdä. Mun mielestä toi lahjan itselle ostaminen haiskahtaa vähän (paljon) tekosyyltä ostaa itselle jotain kallista ja kivaa, mutta hei, en sano että se olisi huono asia, mun mielestä on vaan hyvä juttu välillä hemmotella itseään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti