perjantai 8. marraskuuta 2013

Viittasankari

 

Moikka murmelit! Mua oikeasti vähän (paljon) ärsyttää, etten oo saanut otettua tänne nyt pitkään aikaan kunnon asukuvia, joten kaivelin vähän mun koneen kätköjä ja löytyihän sieltä yhdet vanhat kuvat, oiskohan nää otettu syyskuussa :) Oih, näitä kuvia katsellessa tulee vaan ikävä noita pikkuisen lämpimämpiä syyskelejä.. Ja hitto, mulla on jo nyt kauhea ikävä ballerinojen käyttämistä, baltsutyttö mikä baltsutyttö! 
Näissä kuvissa näkyykin yksi juttu, mikä ei ole tainnut täällä blogissa näkyä aiemmin, nimittäin toi puuterinvärinen viitta. Mä en oikein tiedä, miksikä tota pitäisi kutsua, mutta pesuohjelapussa lukee Ulrika cape, joten kaipa se sitten viitta on :) Oon löytänyt ton pari vuotta sitten kirpparilta, ja alunperin viitta on Vilasta. Oon sitä mieltä, että toi on ehkä yksi mun kauneimpia vaatekappaleita, ja muhun vaan iskee tuo henkäyksenohut kevyt matsku, kaunis väri sekä kuviointi. Jotenkin tuo viitta on mun mielestä japani-henkinen, ja mulla tuleekin se päällä aina vähän geisha-olo :D 
Mitä nää mun vaatteiden mukana tulevat alter egot oikein on, viimeksihän mä selitin kuinka tunsin kokomustassa olevani kissanainen.. 
Geishaviittaan yhdistin mustaa, sillä mun mielestä toi viitta kaipaa kaverikseen jotain simppeliä ja istuvaa. Bikertakkikin toimii musta itse asiassa aika hyvin tuollaisen hempeän huitulan kanssa, vaikka tuo viitta tuleekin vähän hassusti takin alta tossa ekassa kuvassa. Hahaa btw ihan outoa sanoa koko ajan viitta, mulla ainakin tulee vaan väkisinkin mieleen joku hullu batman-viitta..

Juupelis, siinä oli ainakin hetkellinen helpotus mun (ja teidänkin?) asuvieroitusoireisiin, mutta lupaan että hitto vie huomenna kuvaillaan teille asu, mieluiten kaksi tai vaikka kolmekin! Kuitenkin mun tuurilla sataa kuin saavista kaataen ja on pimeää kuin säkissä, mutta tulkoon vaikka lumimyrsky, kuvat mä aion ottaa silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti