keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Tikkiä ja karvaa

 
 Heii vain! Pitkästä aikaa sain taas pari asukuvaa tänne blogiinkin :) Tämän päiväinen asu kyseessä siis, ja taitaa olla ekaa kertaa Suomessa päällä tuo Primarkista ostettu tikkitakki. Tykkään kovasti tosta kauluksen tekoturkisjutskasta, mutta jos siihen nyt joskus sattuu kyllästymään, saa sen myös irti. En tosin usko että kyllästymistä ainakaan lähiaikoina on tiedossa, mä rakastun nimittäin päivä päivältä enemmän kaikkii tekoturkisjuttuihin! Oon sellainen, että ihastun joka vuosi syksyn tullen aina uudelleen kaikenlaisiin tekosturkisjuttuihin, mutta tänä syksynä oon kyllä jotenkin ihan täysin villiintynyt sen asian suhteen :D 
Nyt jo usean kuukauden ajan mä olen ihastellut ja kuolaillut kaikkia ihania tekoturkistakkeja ja -liivejä, mutta jotenkin on tuntunut, ettei täältä Suomesta löydy täydellisiä karvakamuja mulle. Onneksi Lontoosta sitten löytyi, ja ihania karva-asioita löytyikin! Multa on kuitenkin puuttunut vielä se täydellinen tekoturkistakki. Ihastuin jonkin aikaa sitten palavasti H&M:n harmaaseen, vain parikymppiä maksaneeseen karvatakkiin, mutta silloin en voinut sitä tilata, sillä säästin Lontoota varten. Nyt tuo takki onkin sitten loppuunmyyty netistä kokonaan, ja nyt toivonkin vaan kovasti, että sitä jossain vaiheessa tulee sinne uudestaan.. Myöskään Lontoosta ei täydellistä karvatakkia löytynyt, vaikka monia siellä sovittelinkin :( Mutta! Tarina ei onneksi pääty ihan näin surullisesti, sillä pari päivää sitten mulle saapui kovasti odotettu H&M:n paketti. Tämä paketti sisälsi mun uuden suuren rakkauden, täydellisen beigen tekoturkistakin! Bongasin tämän kyseisen takin viime viikon alussa hennesin netistä, ja se sattui juuri olemaan -50% alessa, joten ei kauaa tarvinut miettiä, että tilaisinko takin vai en. Ja onneksi tilasin, se on oikeasti aivan ihana! Yritän saada kuvaa takista tännekkin mahdollisimman pian :)

Nyt mä lähden sekoittelemaan kuorrutetta uunista tulleille porkkanamuffinsseille ja dippiä dippivihanneksille, minkä jälkeen ajattelin linnoittautua sänkyyn töllöttämään Breaking Badia (uusin sarjaihastus) herkkujen kera, ja nauttimaan viimeisistä "vapaista" hetkistä, ennen uuden jakson alkamista. Kivaa keskiviikkoiltaa kaikille! :)

P.S Mä ostin tänään joulukalenterin! Kai tekin olette jo hankkineet omanne? Joulukuun alkuun on enää kolme päivää, ihanaa.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti