lauantai 9. marraskuuta 2013

Moro

Hellurei hellurei! Mä oon just lähdössä poikaystävälle, mutta ajattelin tulla vielä pikaisesti tänne moikkaamaan :) Tänään oon hoidellut kaikenlaisia pieniä matkaan liittyviä juttuja, kuten pakkaillut,  käynyt kaupassa hakemassa lentolukemista sekä katsellut maailman parasta ohjelmaa, Masterchef Australiaa! Kattokaa nyt tota Haydenia, voi että miten ihana!! Multa jää reissun takia viisi jaksoa näkemättä, joten katson ne kätevästi jo näin etukäteen netistä. Jos ei joku vielä oo kyseistä sarjaa katsonut, niin suosittelen ehdottomasti kattomaan, oikeasti niin ihana sarja :) Telkkarissa kausi on jo ihan lopussa, mutta netistä löytyy, jos suomenkielisen tekstityksen puuttuminen ei haittaa. Ihana ruoka+sympaattiset kilpailijat+hauskat tuomarit+aussienglanti = <3

 Nyt mä suuntaan siis poikaystävän kainaloon, ja illalla ois suunnitelmissa lähteä vielä ulos kauniissa naisseurassa, eli aika kiva lauantai! Huominen meneekin varmaan ihan täpinöissä matkaa odotellen, jotenkin ihan epätodellisen tuntuista että ylihuomenna oon jo siellä..

Ainiin, sain kuin sainkin otettua tänään ne asukuvat, wuhuu! Kuvat tulossa blogiin ehkä huomenna, katsellaan nyt miten kerkeää kun on vielä noita viimehetken matkajuttuja hoideltavana, mutta yritän kyllä saada huomiseksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti