maanantai 18. marraskuuta 2013

Housusähläri

 Haluaisin jo päästä kertomaan teille tarkemmin meidän reissusta, mutta en vaan oo valitettavasti kerennyt tekemään niitä varsinaisia matkapostauksia vielä :( Nyt ajattelinkin että laitan teille ensiksi parit asut tuolta reissusta, tämän nyt ja sen toisen jossain vaiheessa myöhemmin.
Nää kuvat on tosiaan meidän "kotikadulta" eli kadulta, jolla meidän hotelli sijaitsi. Näyttää niin ihanan vihreältä ja viihtyistältä, voisin lähteä vaikka heti takaisin!

Asu oli shoppailupäivän asu, eli tärkeää oli, että se tuntui hyvältä päällä, ja että kengillä pystyi kävelemään vaivatta pitkiäkin matkoja. Ja voi pojat, että me käveltiinkin. En oo varmaan ikinä ollut niin hajalla kävelemisestä :D Mutta siitä lisää sitten myöhemmin, kunhan saan ne matkapostaukset tehtyä!
Asu oli peruskauraa, ja viihdyin kyllä hyvin siinä, ainakin siihen asti kun sössin taas tapani mukaan housuni syödessäni. En tiedä oonko täällä maininnut mutta oon oikeasti maailman pahin ruoalla sotkija. Siis maailman pahin. I'm not kidding. Onnistun aina sotkemaan ruoalla mun jonkun vaatekappaleen, yleensä housut (aina tosta keskeltä, reiden päältä). Kosti jaksaa aina ihmetellä miten pystyn tiputtamaan sitä ruokaa joka ikinen kerta, ja se sanookin aina että mulla pitäis olla ruokalappu. En ihmettelisi, jos semmoinen tänä jouluna löytyis kuusen alta xd. Mä sottaan yleensä kotona, ja valitettavasti varsinkin silloin, jos oon jossain ulkona syömässä. Niin kävi tälläkin kertaa, ja kun oltiin lounaalla siellä Lontoossa, mä jotenkin onnistuin tiputtamaan öljyistä salaatinkastiketta noille mun vaaleille housuille, keskelle oikean jalan reittä. Aluksi se tumma läikkä oli ehkä sentti kertaa sentti, mutta päivän aikana se senkun levisi ja oli lopulta halkaisijaltaan varmaa kolme senttiä.. Mulla ei ollut mahdollisuutta päästä vaihtamaan housuja, joten kuljin sitten niissä koko päivän, kunnes illalla mentiin takaisin hotellille. 
Arvatkaa hävettikö, musta tuntui että se läikkä näkyi varmaan avaruuteen asti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti