sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Uutuuksia

 Muistattekos kun pari postausta sitten kerroin että tilasin vielä pari pakettia joissa oli tulossa vihdoin löytyneet bootsit ja muutama juttu H&M:stä? No paketit saapui molemmat perjantaina ja täytyy sanoa että ihan älyttömän ihania juttuja sieltä tulikin!

 
 Kaunis valkoinen kietaisutoppi, joka mulla on myös mustana. Tää on aika kesäinen vaate mutta kyllä  mä varmasti nyt syksyllä ja talvellakin tälle keksin käyttöä:)

 Haha mä tosiaan oon vähän hurahtanut tohon kietaisumalliin paidoissa, jos ei joku sitä vielä oo huomannut:D Tää paita on aiiivan täydellisen mallinen, harmi vaan että koko minkä otin on mun makuun vähän liian tiukka, mä kun tälläsissä paidoissa tykkäisin enemmän sellasesta ei-niin-tiukasta istuvuudesta. Tästä siis koko lähtee vaihtoon, tulispa se oikean kokonen pian!

 Tässä on vielä noi vanhat ja uudet kietaisupaitulit ja -topit  yhdessä. 

Ja sitten yksi mun lemppareista! Tilasin kesällä hennesiltä tekonahkahameen mutta se oli valitettavasti liian iso ja vähän väärän mallinen joten kyseinen hame lähti palautukseen. Nyt oli sinne nettiin tullut toisen mallinen tekonahkahame ja tällä kertaa näytti aika lupaavalta. Nyt alkaa olemaan jo niin viileät kelit että paljaiden säärien kanssa hametta ei oikein pysty käyttämään, mutta oon kyllä kehitellyt jo muutamia asuideoita tän ympärille..:)

Myös mun innokkaasti odottamat bootsit saapuivat:) Ulkonäöllisesti nää on kyllä todella paljon mun mieleen! Ainoa miinus on materiaali, nää on siis tekonahkaa, mutta toisaalta nahkasaappaat on niin kalliita etten varmaan sellaisia olisi muutenkaan raaskinut ostaa..

 
Sitten vielä H&M-paketin vika juttu, mustat tekomokkaiset ylipolvensaappaat. Oon vähän kahden vaiheilla näiden kanssa että pidänkö vai en, sillä nää on kyllä mun mielestä kivat (ja mustia kivannäköisiä ylipolvensaappaita  melko halvalla on oikeasti mahdotonta löytää mistään), mutta ei kuitenkaan jalassa kovin hyvät. Ensinnäkin nää on aika epämukavat ja jotenkin kovan tuntuiset jalassa, ja noi varret jää semmosille kurtuille kun noi on päällä (vaikkei tossa ylläolevassa kuvassa kyllä näytäkkään). Ääh, pitää nyt miettiä vielä mitä teen näiden suhteen, siinä ei oo nimittäin mitään, että maksan viiskymppiä kengistä jotka on "ihan kivat".

2 kommenttia:

  1. Oon kattonu noit samoi kenkii zalandolta (jos noi on even&odd merkkiset) mut ne on nyt näköjää loppuunmyyty :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samat saappaat on :) Ja noi oli yhes vaihees aikasemminki loppuunmyydyt ku kattelin, et kyllä niitä varmasti tulee lisää! Saattaa olla että mä joudun palauttaa noi, sillä noi vähän hiertää mulla pikkuvarpaan kohdalta:( ärsyttää ihan sikana sillä noi on musta niin täydelliset muuten!

      Poista