sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Sunnuntai

Moikkamoi! Mulla oli jotenkin semmoinen kirjoittelufiilis joten ajattelin tulla tänne nopeasti moikkaamaan:) Mun viikonloppu on kulunut mukavissa merkeissä, perjantaina pötköttelin poikaystävän kainalossa (ei oltu nähty melkein viikkoon Kostin flunssan takia joten oli jo aikakin!), eilen ilta sujui mukavasti margaritan ja tyttöjen juttujen parissa, ja tänään ajattelin vaan ottaa ihan rauhassa, siivota huoneen joka on kuin pommin jäljiltä, käydä ulkona kävelyllä haukkaamassa vähän raitista ilmaa, ja ehkä jossain välissä vähän lukea niihin kirjoituksiinkin.. Vitsi nyt on kyllä jotenkin niiiiin sunnuntaifiilis, eilen valvoin aika myöhään joten tänään heräilin vasta siinä 12 aikoihin, jonka jälkeen oon vaan kattonut Geordie Shorea koneelta, eli kunnon aivot narikkaan-meininkiä!:D Ja mulla on siis edelleen aamutakki ja yöpaita päällä, ja kello näyttää abouttiarallaa viisi..(tää tosin on ihan normaalia mulle, mun aamutakki vaan on yksinkertaisesti paras. vaate. ikinä.) 
Tästä tuli nyt tämmöinen semiturha ja miniskidi postaus, mutta ei sen niin väliä! Mä rupean nyt siivouhommiin, kivat sunnuntait kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti