tiistai 20. elokuuta 2013

With a hint of cognac

 
 
 
Tässä ois päivän asua viime viikon perjantailta, eli vähän myöhässä tulee mutta mitä pienistä:)
Täytyy sanoa, että mä melkein odotin koulun alkua kesäloman (minkä LOMAN??) jälkeen, osittain siksi,  että pääsisi taas pukeutumaan "kunnolla". Töissä olin aina amelko järkyttävän näköinen, ja ainoa kriteeri työvaatteille oli luonnollisesti mukavuus. Needless to say mulla ei siis mitään kovin muodikkaita outfitteja silloin näkynyt.. Puhumattakaan naamasta tai hiuksista:D Nyt on taas vähän inspistäkin pukeutua kun joka aamu pitää kuitenkin lähteä sinne kouluun ja ihmisten ilmoille. 
Mulla on nyt lähiaikoina jotenkin tehnyt mieli pukeutua vähän "siistimmin" ja oonkin suosinut tollaisia klassisen yksinkertaista juttuja ja vaatekappaleita:) Sellainen klassisuus kyllä kuuluu aina muutenkin mun tyyliin, mutta nyt on jotenkin tommonen vaihe menossa. Tääkin asu noudatti samaa linjaa, eli tyttömäistä ja klassisia elementtejä. Uus laukkuihanuus on viihtynyt aika tiiviisti kainalossa tän viikon, ja täytyy sanoa että oon kyllä erittäin tyytyväinen ostokseeni! Mites asu teihin upposi?:-)

4 kommenttia:

  1. Toi laukku on vaa jotai niin täydellistä!! Ihana asu muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia hirmuisesti!:-) ja laukku on kyllä kieltämättä ihana:)

      Poista
  2. Asun kanssa Heinolassa ja aina kun nään sut kaduilla en voi muutakun tuijottaa... Sun vaatteet ja asusteet on ku taivaasta. Sulla on uskomattoman täydellinen tyylitaju. Jatka samaa malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau miten ihana kommentti, piristit todella mun päivää!! Ja hirmupaljon kiitoksia, vaikka en mä kyllä mun tyylitajua täydelliseksi kutsuisi.. :-) Mä yleensä kuljen ihan omissa ajatuksissani ja näytän varmaan aika yrmyltä mutta tuu toki moikkaamaan jos mut jossain bongaat, ilahtuisin kovasti!:)

      Poista