torstai 1. elokuuta 2013

Sipoo Days 3&4

 Voi Eppua mikä söpöliini :')
 Aamu alkoi ihanan rauhallisesti kun ei ollut kiirettä bussiin tai ylipäätään minnekkään. Syötiin aamupalaa, katseltiin telkkaa ja valmistauduttiin lähtöön Helsinkiä kohti.

 Melkein heti saavuttuamme suunnattiin syömään, sillä huomattiin että molemmilla olikin jo hirveä nälkä (koska meillä ei olis?) Päätettiin käydä Teatterissa salaateilla. Ravintola Teatterihan on "kuuluisa" noista salaateistaan, ja olihan se hyvää. Ton kahden täytteen salaattiannoksen hinta oli vähän päälle 10 euroa, eli ei mikään ihan halvin, mutta oli tossa kyllä paljon syötävääkin.

 Teatterin jälkeen Viivin oli saatava kahvia, joten haettiin Robertsista latte ja käytiin myös kaupassa ostamassa vähän namia. Mentiin meren äärelle istuskelemaan ja nautittiin aivan ihanasta säästä. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja raikas merituuli hulmutti hiuksia; aika täydellistä sanon minä! Rakastan merta ja voisin vaan istuskella sen äärellä tuntikausia. Vaikka toi satama-alue nyt ei ihan mitään avomerta vastaakkaan niin kyllä toi siihen hätään kelpasi:)

 Tossa kauppatorin laitamilla napattiin myös kuvat mun päivän asusta. Jotkut tarkkasilmäiset saattokin jo huomata, mutta toi paita on siis uusi ja toinen niistä tän reissun ostoksista. Rakastan ton läpikuultavuutta ja tommosta keveyttä! Muutenkin tykkäsin tosta asusta tosi tosi paljon. Jotenkin mun mielestä ihan mun ominta tyyliä, ja mulla oli noi päällä semmonen hyvä ja itsevarma olo, minkä hyvät vaatteet voi saada aikaan jos tiiätte mitä tarkotan?:D Kummasti ne vaatteet voikin vaikuttaa! Noi shortsit nyt ei kyllä oo mitkään lempparit edelleenkään, mutta kun lämpöasteita oli +25 niin pitkien housujen laittaminen oli aikalailla mahdottomuus..

Rakastan näiden vikojen kuvien tunnelmaa!

 <3
 Lähtöpäivänä käytiin vielä haukkaamassa jotain suuhun ennen mun bussin lähtöä. Toi kahden tunnin bussimatka menikin sitten tosi nopeesti kun matkakaverina oli pari hyvää lehteä ja vähän namievästä:)

Sellanen oli siis mun reissu! Oli kyllä ihanaa kaikin puolin, ja päivät hurahti tosi nopeasti. Oisin voinu vaikka jäädä vielä pidemmäksikin aikaa, mutta onneks Viivi on vielä ennen lähtöään tulossa luultavasti Heinolaan:)

2 kommenttia: