maanantai 12. elokuuta 2013

Pikaisesti eiliseltä

 

 Eilen oli täällä Heinolassa jokavuotinen Heinolassa Jyrää-ilmaiskonsertti. Pääsin vasta viiden jälkeen töistä joten pääsin "jyräilemään" vasta seitsemän aikoihin. Ketään esiintyjiä en siis nähnyt, sillä viimeinen esiintyjä, Cheek, lopetti joskus kuuden (?) aikoihin. Mutta en välttämättä muutenkaan olisi mennyt katsomaan vaikka olisinkin ollut paikalla, joten ei haitannut ollenkaan että jäi näkemättä. Ilta meni rantapuistossa kavereiden kanssa pyöriskellessä, ja käytiin me bulmerissakin istuskelemassa kun alkoi jo vähän ulkona palelemaan. Myöhemmin illalla suunnattiin sitten vielä Heiliin, jossa oli Heili Dance Park-tapahtuma. En oo Heinolan baareissa kauheasti pyörinyt (Bulmeria lukuunottamatta), ja tälläkin kertaa meno jätti jotenkin kylmäksi, vaikka porukkaa olikin paljon. Lippujen hintakin oli tosi suolainen, nimittäin 13 euroa! No, lähdettiinkin kotiin sitten jo kahden jälkeen kun sänky alkoi houkuttaa liikaa..

 
 Päällä mulla oli eilen (taas) kokomustaa, sillä halusin ehdottomasti laittaa ton uuden kietaisupuseron, joka on muuten täydellinen! Vitsin vitalis kun tommonen ois kiva myös valkoisena ja beigenä.. Mulla ei ollut eilen kotona paikalla ketään kuvaajaa joka ois nappassu kunnon asukuvat joten jouduin ite ottamaan parit (aivan surkeat) kuvat. Tosta kietaisupaidasta oli ihan mahdoton saada hyvää kuvaa, mutta sitä tulee varmasti näkymään vielä monissa asuissa, joten no worries! Ton paidan kaula-aukko on tommonen aika avara, ja rintsikoiden kanssa mulla oli aika naku olo, joten kekkasin laittaa alle ton mun niittirintsikkatsydeemin. Noi ei siis varsinaisesti oo rintsikat, vaan enemmänkin semmoinen lyhyt korsetintapainen:D Ja noi oli myös siitä hyvät ettei haitannut vaikka ois vilahtanutkin rintsikat, noi niitithän on periaatteessa tarkoituskin näkyä. 
Asusteina oli vaan kello ja laukkuna beige luottoclutch. Voi että miten mua muuten ärsyttää että mulla ei oo ton kanssa täysin saman sävyisiä kenkiä.. Mun silmään ainakin pistää toi kenkien ja laukun sävyero! Asuun kuului lisäksi tietenkin bikertakki, sillä tuolla on jo iltaisin ja öisin ihan oikeasti kylmä. Takinkin kanssa meinasi tulla vilu.

 Tää kuva onkin sitten dagen efter, kuten tukastakin saattaa huomata:D Olin siis Kostilla eilen yötä mistä poljin tänään aamulla kotiin, siksi noi eilisen vaatteet päällä!

Huomenna starttaiskin sitten viimeinen lukiovuosi, o-ouu:) Kouluun meno ei edes harmita, sillä mun lukujärjestys näyttää niin ihanan tyhjältä. Ainoa vaan että ne kirjotukset kolkuttelee jo ihan nurkan takana ja sitä pitäis ehkä alkaa pikkuhiljaa lukemaankin.. Nyt koulun alkaessa on kyllä pakko tarttua itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä tän asian suhteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti