lauantai 10. elokuuta 2013

Café Kailas

 Kuten aikaisemmin mainitsin, Viivi tuli keskiviikkona tänne Heinolaan muutamaksi päiväksi. Eilen käytiin mun töiden jälkeen Cafe Kailaksessa, minne halusin Viivin ehdottomasti viedä. Olin suunnitellut että käytäisiin vielä Harjupaviljongin vohvelikahvilassa, mutta valitettavasti rajallinen aika ja mun iltavuorot koitui tän suunnitelman kohtaloksi. No mutta Kailakseen päästiin kuitenkin! 

En oo itseasiassa ikinä käynyt tuolla Kailaksessa sisällä, vaikka tarkotus on ollut tulla kahvittelemaan monta monta kertaa. Paikka oli kuitenkin just sellanen kun odotinkin, eli tosi kiva! Toi itse kahvilahan on ihan miniskidi, mutta tuolla pihalla on sitten iso katettu alue istuskeluun ja sitten tommoinen paviljonki, missä mekin istuttiin. Varsinkin toi paviljonki oli mun mielestä tosi viihtyisä ja nätisti sisustettu. 
Mun tuolla töissä oleva kaverini on kertonut tuolta löytyvän erilaisia sorbetteja, ja olihan se nyt pakko maistaa! Mä kun en oikeastaan jäätelöstä edes välitä, vaan rakastan nimenomaan raikkaita sorbetteja. Otin sitruunasorbettia (lemppari<3) ja oli kyllä hyvää! Noi jäätelöt oli vielä sellaisia ihania italialaistyylisiä, naminam:)

 Kailaksessa käynnin jälkeen käppäiltiin kaupungilla, ja mulle iski yllättäen hirveä kiinalaishimo:D (kuten joskus aikaisemminkin oon todennut, voisin ihan oikeasti syödä kiinalaista vaikka joka päivä..) No eikai siinä muu sitten auttanut kun suunnata kiinalaiseen..

Illalla Viivi ehdotti että käytäisiin vielä vähän pyörillä kiertelemässä kaupunkia. Viivi otti mun pyörän ja mä hain mun poikaystävältä toisen pyörän. Ei vitsi toi on musta niin siistin värinen, kyllä kelpas kruisailla! :D 

Nyt mun pitäis olla jo kiireellä värjäämässä hiuksia. Aina se oma väri vaan puskee tyvestä, mutta hiukset ei tunnu kasvavan pituudeltaan milliäkään, ihanaa.. Värjäilyn jälkeen ois suunnitelmissa lähteä bulmeriin tyttöjen kanssa, mutta ihan hirveen myöhään mä en voi siellä viipyä, sillä huomenna ois vielä viimeinen työpäivä jaksettava. Sit mulla alkaakin ruhtínaallinen yhden päivän kesäloma, woopwoop!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti