lauantai 20. heinäkuuta 2013

Wearing today


Tulin nyt vaan pikaisesti moikkaamaan ja laittamaan tänne kuvat tämänpäiväisestä vaatetuksesta, sillä mun pitäis ihan kohta lähteä ajelemaan mökin suuntaan. Tällä kertaa jäädään ihan yöksi, sillä mulla on huomenna vapaapäivä, jee:) Nyt en taaskaan kerkeä hirveästi jaarittelemaan, mutta huomenna postailen sitten paremmalla ajalla! Mulla on jo myös pari postausideaa mielessä, huomenna vois vaikka alkaa niitäkin sit väsäilemään:) Mutta joo, siihen asuun. Päällä oli ihan perusjutuista muodostunut kokonaisuus, ja toi uus musta perusteeppari pääsi ekaa kertaa päälle. Tosi yksinkertaiseen asuun vähän särmää toivat noi niittiloaferit ja mun ikisuosikki bikertakki. Näin asiasta kukkaruukkuun mun hiukset taas sitten vaihteeks elelee näissä kuvissa jotain ihan omaa elämäänsä..:-D Huomaa taas etten oo hirveän ahkerasti jaksanut harjaa käytellä, kun hiukset on melkein aina kuitenkin kiinni töiden takia ja vapaa-ajalla. Taidanpa napata Tangle Teezerin mukaan mökille ja käydä saunan jälkeen tän harakanpesän kimppuun..
Semmosta! Nyt tää lähtis kaupan kautta mökille, palaillaan huomenissa. Mukavaa viikonloppua kaikille!:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti