torstai 4. heinäkuuta 2013

Lahti part 2

 Ensimmäisen hieman epäonnistuneen Lahden-reissun jälkeen päätettiin tällä kertaa poikaystävän kanssa lähteä uudestaan kiertelemään kauppoja. Olin toivonut löytäväni Gina Tricotista muutamia juttuja joita tuossa aikaisemmassa Wanted-postauksessa esittelinkin. Noh eipä edes näkynyt mitään niistä jutuista myymälässä ja ihan kaikista vähänkin kiinnostavista jutuista oli pienemmät koot loppu ja jäljellä vaan L:lää ja XL:lää. Mistään muualtakaan ei tuntunut löytyvän mitään kivaa, ei mulle eikä Kostille. Käytiin vielä Karismassa ja sieltä Kosti löysikin jotain mutta mun matkaan ei tarttunut taaskaan mitään. Syömässä käytiin ylellisesti ihan vaan Heinolan mäkkärissä, sillä ei jaksettu minnekkään ravintolaan mennä oottelemaan vaan haluttiin ruuat nopeasti ja helposti.

Mun reissun ainoaksi ostokseksi jäi tämä puuteriroosan värinen satiinitoppi Onlysta. Saa nyt nähdä tuleeko tälle minkä verran käyttöä, oon nimittäin vähän epävarma sopiiko toi väri mulle. Noh, tää maksoi alle 8 euroa joten jos ei käyttöä löydy niin annan vaikka äitille tai pistän kirpparille. Aika jännä muuten että mun ainoa ostos löytyi kaupasta josta en oikeasti löydä ikinä mitään (okei paitsi valkoiset perustopit..), jotenkin Onlyn vaatteet vaan ei iske muhun.

 
 
 Asuna toimi siisti ja simppeli mustavalkoinen kokonaisuus joka rakentui ton rusettipaidan ympärille. Tykkäsin  tästä asusta paljon ja varsinkin toi paita, ahh! Näitä kuvia katsellessa tulikin mieleen että pitäisi hankkia uusi vähän laadukkaampi musta bleiseri. Näissä kuvissa oleva on joku hennesin kahdenkympin bleikku, ja sen kyllä huomaa. Toi ei oo myöskään päällä mikään mukavin, ja mulle ainakin on tosi tärkeää että vaatteet tuntuu hyviltä päällä. Mutta eipä siitä sen enempää, kunhan tuli näitä kuvia katsellessa mieleen:-)

Huomenna ois sitten pitkästä aikaa vähän meininkejä Lahden suunnalla, jos kaikki nyt sujuu suunnitelmien mukaan. Summer Uppiin en ole menossa, itse festari ei mua kiinnosta lainkaan, mutta jatkot Tivolissa sitäkin enemmän! Kyllä se valitettavasti niin vaan on että tämmöset huvitukset on jäänyt tänä kesänä tosi vähäiselle töiden takia, kun aikaa eikä mahdollisuuksia vaan yksinkertaisesti ole. Onneks mä en oo kuitenkaan yksin tän probleeman kanssa vaan tosi monet on tuskailleet ihan samaa. Ärsyttävää, mutta ei mahda mitään:/ Eipähän ainakaan tarvitse sitten loppuvuodesta tuskailla rahapulaa, kun nyt paiskii töitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti