lauantai 29. kesäkuuta 2013

Quick shopping

Tänään olin siis Lahdessa ja tarkoituksenahan oli kierrellä kauppoja oikein kunnolla ajan kanssa mutta kuinkas kävikään.. Oltiin mamin kanssa Lahdessa viiden aikaan ja heti ensimmäisenä suuntasin hennesiin. Siellä kului kauan kuten aina, mutta ajattelin että eihän tässä mitään kiirettä oo ja että muut kaupat kierrän sitten myöhemmin. Yhtäkkiä kuuluikin kuulutus, jossa ilmoitettiin kaupan menevän kiinni 5 minuutin kuluttua. Just. :D Ajattelin ja elättelin toiveita että ehkä H&M vaan menee tavallista aikaisemmin kiinni, mutta myös kaikki muut kaupat olivat menneet tai menossa kiinni. Siinä sitten kirosin omaa hölmöyttäni, eihän mun pieneen päähäni tietenkään tullut että on lauantai ja kaupat menee jo kuudelta kiinni?! Semmonen yhden kaupan shoppailureissu siis.. Eikai auta muu kuin mennä ens viikolla uudestaan, toivottavasti tällä kertaa vähän paremmalla menestyksellä!

Onneksi jo hennesiltä tarttui kuitenkin mukaan muutamia tosi kivoja juttuja! Huomenna tulossa sitten kunnon ostospostaus niistä ihanuuksista mitkä lähti kotiin mun kanssa:-)

 Hyvä ruoka parempi mieli eiks se niin mee? Syömään suunnattiin Picniciin jossa otin tietenkin ikisuosikin; uuniperunat. NAM.

 
 
 
 
Asuna toimi mun luottocomboksi jo muodostunut maxihame+bikertakki-yhdistelmä. Tää tismalleen sama kokonaisuus oli mulla päällä myös eilen, kun istuskeltiin iltaa Bulmerissa Nannin kanssa:) Mutta mikäs siinä, mun silmään toi kokonaisuus ainakin toimii tosi hyvin!

Kuten lupasin, huomenna sitten luvassa mun minishoppailureissun ostosten esittelyä, stay tuned! :---)

2 kommenttia:

  1. Ois kiva jos täs ois jotain ''omanlaista'' kun tää on tosi samantyylistä kuin Annika O:lla, samanlaisista paikoista asukuvat ja selitys ei oo mikään ''koska lahti'' sillä monella lahtelaisella bloggaajalla ei ole taustana tuollainen, ja toi lopun ''stay tuned'' vielä päälle korosti sitä, ihan vinkkinä vaan!

    VastaaPoista
  2. Mulla on koko blogissa kahdet asukuvat otettu Lahdessa, joten ei oikeastaan hirveen samanlaisista paikoista ole mahdollista olla. Näiden kuvien taustaa ei oo valittu mitenkään tarkotuksella, tota tietä käveltiin autolta triolle ja tää katu oli matkan varrella ainoa hyvä paikka missä kuvat voi ottaa joten siinä ne sitten otettiin:D Stay tuned on ihan yleinen ja tunnettu, monessa paikassa käytetty sanonta, ei mikään yhden blogin juttu tai keksintö:) Kiitos asiallisesta mielipiteestä!

    VastaaPoista