tiistai 18. kesäkuuta 2013

Newbies & outfit


 Käväisin tänään pikaisesti töiden jälkeen Seppälässä ale-kylttien houkuttelemana. Aletuotteita en sitten loppujen lopuksi tainnut edes katsella, sillä löysin jotain paljon kivempaa! Bongasin ton maxihameen sattumalta ja se oli kuulkaas rakkautta ensi silmäyksellä. Hintakaan ei ollut paha joten ei tarvinut kahta kertaa miettiä ostaakko vaiko ei. Noita hameita oli myös valkoisena mutta musta oli ehdottomasti enemmän mun mieleen:) Aah, miten voikaan yksi ihana löytö tehdä iloiseksi! Olin muutenkin jo päättänyt maxihameen ostavani, kun vain sopiva sattuisi kohdalle, mutta kaikissa on ollut jotain "vialla", kuten materiaali, pituus, istuvuus yms. Tässä kaikki nuo oli kuitenkin kohdallaan:) Ihana hulmuava helma, alushame joka estää kriittisten paikkojen (:D) läpi näkymisen, hohtavapintainen pehmeä ja hieman läpikuultava kangas ja täydellinen pituus. Big love <3 Seppälästä mukaan tarttui myös uusin cosmo, klassisen naiselliset aurinkolasit (samat mitkä mulla on jo ruskeana) ja uusi babypinkki kynsilakka, sillä mun vanhat vaaleanpunaiset lakat alkaa vetelemään jo viimesiään.


Tottakai uusi ihana hamonen pääsi heti tänään päälle, yhdistettynä valkoiseen perustoppiin, joka hieman tasapainottaa hameen juhlavuutta. Yhdistelmä toimi mun mielestä yksinkertaisuudessaan hyvin (tällä hetkellä mikä vaan asu missä on toi hame toimis varmaan mun mielestä hyvin..)
Mua ärsyttää tosi paljon etten oo taaskaan kerennyt päivittelemään tänne blogiin niin usein kuin haluaisin. Mulla ois parit asukuvat jo tuolla odottamassa mutta postausten väsäämiseen ei vaan oo riittänyt aikaa. Plääh, miks vuorokaudessa on vaan 24 tuntia?! Ainiin ja jos teillä on jotain postausideoita tai toiveita niin niitä ois myös tosi kiva kuulla!

Mitä mieltä ootte asusta?? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti