torstai 13. kesäkuuta 2013

New in


Eilen mulle saapui kauan odotettu (ihan kirjaimellisestikin kauan odotettu, tän saapumisessa kesti yli kuukausi..) paketti, jossa oli nämä neonpinkit kangaskengät. Väri oli just eikä melkeen semmonen millainen olin sen toivonutkin olevan, eli todella räikeä neonpinkki. Nyt pitäis vaan keksiä millasessa asussa näitä käytän, toi väri kun tosissaan on aika räikeä. Noh, enköhän mä jotain keksi:)


Tänään kävin ennen töitä ostamassa pari juttua mitkä on pitäny ostaa jo pitkän aikaa; hiusväri ja uusi irtopuuteri. Mun tyvikasvu alkaa olemaan jo aika järkyttävissä mitoissa joten nyt oli jo korkea aika ostaa
väri. Toi vaalennusaine on sama mitä oon käyttäny vuosikaudet, eli 2-4 astetta vaalentava kirkas helmenvaalea. Mulla ei valitettavasti riitä tyvikasvun värjäämiseen pelkkä normiväri, vaan on turvauduttava siihen hiuksille huonompaan vaihtoehtoon, eli vaalennusaineeseen. Onneksi mun hiukset on ainakin tähän asti säilynyt hyväkuntoisina vuosien vaalennuksesta huolimatta, johtuen varmasti osittain siitä etten yleensä laita väriä muualle hiuksiin tyvikasvun lisäksi ollenkaan. 
Irtopuuterin nappasin vanhan loppuneen tilalle ja siinä luotin samaan merkkiin kuin aikaisemminkin. En tosin ole noita irtopuutereita muilta merkeiltä hirveästi nähnytkään, eli eipä mulla paljoa valinnanvaraa ois ollut:-D Tottakai irtopuutereita on vaikka millä merkeillä mutta citymarketissa (mistä mä yleensä ostan mun meikit) ei ainakaan näkynyt. Harmi, sillä mun mielestä irtopuuteri on miljoona kertaa parempaa kuin normaali kivipuuteri! Mukana mulla kulkee päivisin ihan normipuuteri, mutta esimerkiksi aamuisin meikatessa käytän aina irtopuuteria, se on niin ihanan kevyttä ja saa ihon tuntumaan silkkisen pehmeältä, suosittelen!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti