sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Maxi with biker

Mulla oli tänään vapaapäivä (<3), mikä tuli kyllä ihan tarpeeseen eilisen työpäivän jälkeen. Juuri eilen sattui olemaan kaupungissa markkinat ja joku lasten päivä torilla ja vaikka mitä häppeninkiä, ja tuntui että joka ikinen tyyppi Heinolassa halusi ostaa jäätelöä:D Kioskin edessä oli koko ajan ihmisiä ja jonoa, enkä kerennyt koko päivänä edes syömään eväitä, hyvä kun pari kertaa edes istahdin alas, huhhuh! Noh, onneksi tollasia ei järjestetä kovin usein..

 


Bikertakki päällä niin mä oon heti olevinani kova rokkimimmi haha:D


Tää on ihan lempparipaikka kuvien ottamiselle meidän pihassa, so beautiful!
Eipä tullutkaan vielä puhelinkuvia kun en oo kerennyt kuvia kännykästä koneelle siirtämään, mutta sen sijaan tässä ois vähän tän päivän asua:) Päälle pääsi musta maximekko, joka onkin ollut lähiaikoina aika paljon käytössä. Mulla se on just semmonen vaate minkä heitän päälle kun ei jaksa miettiä sen kummemmin asua. Yleensä käytän ton mekon kanssa semmosta tosi ohutta naruvyötä jonka vaa heitän jotenkin solmuun mutta nyt testasin tota kultaista metallivyötä. Mekon kanssa yhdistin vielä bikertakin tuomaan vähän särmää asuun:)

Tänään mulla oli siis vapaapäivä niinkuin jo sanoinkin, ja se meni mukavasti ihan perusjuttuja puuhaillessa, kun nyt kerrankin on aikaa. Käytiin myös Karismassa kattelemassa löytyiskö kaupoista mitään mutta aika tyhjin käsinhän mä sieltä kuitenkin palasin. Ostin vain semmosen harmaanvihreen maximekon H&M:stä, siitäkin oon itse asiassa vähän epävarma, sillä mulla ei oo mitään sen väristä enkä tiedä tykkäänkö siitä väristä nyt loppujen lopuksi niin paljoa. Siitä kuitenkin kuvaa tulossa myöhemmin:) Nyt heippa kaikille, palaillaan! 

Onko siellä muita maximekkoihin ihastuneita? Mitä piditte asusta?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti