lauantai 11. toukokuuta 2013

Synttäriasua

 Huom! Laitoin blogin sivupalkkiin nyt ton liity tähän sivustoon-nappulatsydeemin, eli nyt tätä blogia voi sitten seurailla jos mun höpinät kiinnostaa!:-)

Moikka! Tälläisissä vetimissä olin siis eilen kavereideni synttäreillä. Asu on aika yksinkertainen mutta itse tykkäsin kyllä kokonaisuudesta. Tässä asussa on parikin tämänhetkistä suosikkia kuten tuo helmikaulakoru ja puuterinvärinen suuri clutch. Myös beigen ja valkoisen yhdistelmä on alkanut miellyttää erityisesti silmää näin kesän lähestyessä ja näitä kahta väriä onkin tullut aika ahkerasti käytettyä asuissa. Valkoisen ja beigen yhdistelmä vaan on mun mielestä niin ihanan raikas ja kesäinen!


 
 
Itse synttärit meni tosi kivasti, hauskaa oli ja paljon tuli tanssittua! Omaa kameraa mulla ei ollut mukana eikä puhelimestakaan oikein hyvää kuvamateriaalia löydy. Onneksi Eva toimi illan kuvaajana ja paljonhan niitä kuvia tulikin! Tänne en niitä aio kuitenkaan valitettavasti laittaa, tätä yhtä lukuunottamatta. :)


Mulla on nyt kova into tähän kirjoitteluun ja muutama postausidea jo valmiina. Toivottavasti teiltäkin tulee postausideoita ja -toiveita, niin voisin sitten niitäkin ehkä toteutella:) Ainiin, mitäs tykkäsitte asusta??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti