keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Polyvore by me





Nyt ois luvassa niitä mun polyvore-kollaaseja mistä aikasemmin puhuinkin! Polyvoressa sukokonaisuuksien tekeminen on oikeesti tosi koukuttavaa ja hauskaa joten mä vähän innostuin tekemään noita:D Nää on kaikki aika kesäisiä mutta ei varmaan mitkään toppatakkiasut ketään kiinnostakkaan nyt kun se kesä on oikeastikin tulossa! Kaikki nää asut on tosi mun tyylisiä ja sellasia mitä voisin ihan koska vaan heittää päälle, jos mulla vaan ois noi kaikki ihanat vaatteet ja asusteet.. Mutta nyt antaa kuvien puhua puolestaan, tälläisia asuja mä kehittelin!

Untitled #4
 1. Tää oli ensimmäinen kokonaisuus minkä tein, ja tämä rakentui noiden ihan täydellisten sandaalien ympärille. Mun on pitänyt tilata noi itelleni jo vaikka kuinka kauan mutta aina on koko lopussa:( Kyllä mä ne jostain aion vielä itselleni kuitenkin hankkia! Simppeli, aika tyttömäinen asu.

Untitled #3
 2. Tämä asu on vähän enemmän "rokimpi", ja rakentui bikertakin ympärille. Tosi yksinkertainen kokonaisuus tämäkin mutta ainakin mun mielestä pukeutumisessa yksinkertainen usein toimiikin parhaiten.

Welcome to Polyvore! 
3. Tämä on näistä asuista yksi suosikeistani, ja nyt toi raitableiseri jäi kummittelemaan mieleen.. Tää yhdistelmä ois täydellisen raikas kesäasu ja tykkään tämän seilorihenkisyydestä! Polyvoresta ei löytynyt noita Revoja kultaisella logolla, joita olin tähän alunperin ajatellut, mutta on noikin ihanat:)

Untitled #8 
4. Mulla itse asiassa löytyy jokainen osa tästä asusta tota ihanaa kultanappista bleiseriä lukuunottamatta, jollainen onkin ollut etsinnässä jo jonkin aikaa. Tää on tällänen luottoasu, siisti ja toimii koulussa ja vapaa-ajallakin:) Noi saappaat nyt ei hirveän kesäiset oo mutta uskon että niillekkin kyllä (valitettavasti) löytyy käyttöä tässä suomen tunnetusti sateisessa ja kylmässä kesässä..

Untitled #5 
 5. Juhlavin ja värikkäin näistä asuista. Mulla tuli nyt hirvee pakkomielle saada jostain tommonen  pirteenvärinen juhlava maximekko, omistan tällä hetkellä vaan mustia jostain syystä. Noi Louboutinin nudet peep-toekorkkarit on muuten ehkäpä täydellisimmät kengät ikinä!

Untitled #7 
 6. Tässä asussa menin ja innostuin näköjään oikein kunnolla ton hopean ja kimalluksen kanssa:D Toi naisellisen kaunis ja ihanan värinen peplummekko saa vähän särmää rannekoruista ja Alexander McQueenin pikkulaukusta.

 Untitled #2
 7. Rento asu joka rakentui noiden pinkkien tennareiden ympärille (jotka on muuten tulossa mulle, jee!) Tää asu ois mun mielestä just sopiva laiskoihin kesäpäiviin.

 Untitled #6 
8. Last but not least; tosi klassinen asu, pääosassa Burberryn upea trenssi. Noi kissaloaferit ja Pradan täydellisen laukun ottaisin kyllä myös itelleni enemmän kun mielelläni!


Siinäpä ne olikin sitten:) Niinkuin sanoin, ihan mun tyylisiä ja teinkin nää asut sillä ajatuksella että ne olisi semmosia mitä haluaisin itsekin käyttää. Aika monet mun tyylin perusjutut toistu monessa asussa, esim. kultakello ja väreistä musta, valkoinen ja beige. Toivottavasti edes joku sai näistä jotain inspiraatiota!:)

Mitkä asut miellytti (tai ei miellyttänyt) teidän silmää, ja löytyikö suosikkeja?? :)

2 kommenttia:

  1. samaa mieltä et iha sun tyylisii kaikki! :) mut iha tosi kivoja yhditelmiä! ^^ ihanan värinen toi maximekko! : D

    VastaaPoista
  2. Kiva jos tykkäsit:) nii on mustaki, tosi kauniin värii ja viel toi helman liukuväri ooh!

    VastaaPoista