maanantai 27. toukokuuta 2013

Leopard






 




Noniin pääsinhän mä vihdoin laittamaa näitä mökkikuviaki tänne:) Mul on ollu hirvee kiire ja miljoona asiaa tehtävänä joten en oo ehtiny millään tulla kirjottelemaan. Vähiten maailmassa mua just nyt kiinnostaa toi koeviikko ja koulukirjat mutta enää kaks koetta ku saa tehtyy ni se on adios koulu!
Mutta juups tossa ois nyt päällä ne mun viikonloppuna ostamat leopardihousut. Tää asu ei oikeastaan taaskaan oo mikään "kunnon asu", koska halusin vaan jotai mukavaa päälle kun lähdettiin käymään mökillä ja vetäsin sitten noi päälle (myös noi mun röllihiukset ja meikitön naama kruunaa tosi kivasti tän kokonaisuuden..) Noitten pöksyjen kanssa tulee täällä näkymään varmasti vähän siistimpääkin asua, mutta kyllä ne mun mielestä ihan hyvin toimii  myös valkosen löysän t-paidan ja bikertakin kanssa tommosessa vähän rennommassa tyylissä!


Sitten vielä pari kuvaa mun viikonlopulta. Ylemmän kollaasin kuvat on lauantailta, milloin oltiin siis tyttöjen kanssa ulkona ja alemman sunnuntailta, mikä kului tänpäiväiseen historiankokeeseen lukien ja auringosta nautiskellen:)

Mul on nyt joku ihme ajatusaivojumi päällä (saattaa johtua siitä että kirjotin just kaks tuntia äikän kirjaesseetä(y)), joten meen suosiolla siivoamaan mun sikolättihuoneen ja jätän tän kirjottamisen toiseen kertaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti